רקטה נורתה לעבר עוטף עזה • צה"ל תקף יעדי טרור ברצועה

    דוד לזר 1 Comment on רקטה נורתה לעבר עוטף עזה • צה"ל תקף יעדי טרור ברצועה
    16:27
    13.05.24
    מנחם טוקר No Comments on האב השכול מספיד: "המוטו של יוסי בחיים היה לעשות רק טוב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טפטוף הטילים מרצועת עזה – ממשיך להדאיג את תושבי הדרום: הלילה (חמישי) שוגרה רקטה מרצועת עזה והיא התפוצצה במועצה האזורית חוף אשקלון. מטוסי חיל האוויר הגיבו לירי – ותקפו יעדי טרור ברצועת עזה.

    אזעקת 'צבי אדום' נשמעה הלילה זמן קצר לאחר השעה 2:00 והעירה את תושבי עוטף רצועת עזה ביישובים זיקים, כרמיה ואזור התעשייה אשקלון.

    רקטה אחת ששוגרה מעזה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק. סריקות עדיין נערכות באזור על ידי כוחות הביטחון.

    דובר צה"ל מסר כי מטוסי חיל האוויר תקפו תשתית טרור ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטה. "צה"ל רואה את האירוע בחומרה ולא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל", נמסר. "ארגון חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

    שר המדע, הטכנולוגיה והחלל‎ דני דנון הגיב לירי מהרצועה – הבוקר ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' ואמר כי "הנושא הוא בעייתי, הגבנו ונמשיך להגיב. שלטון החמאס אחראי לירי ולא משנה מי יורה אותו בפועל".

    לדבריו השר דנון, "צריך להגיב בצורה תקיפה שזה מה שאנחנו עושים ונעשה יותר", כמו"כ הוסיף דנון כי  "הירי מעזה – קשור לווינה כי התדלוק של הטרור מתחיל מאיראן. הכסף משם יגיע לעזה ולטרור בכל העולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות